
UEFA Avrupa Ligi ilk hafta karşılaşmasında Galatasaray, sahasında PAOK’u 3-1 mağlup etti.
Maça kaptan olarak çıkan Kaan Ayhan, galibiyet sonrası açıklamalar yaptı.
“SAHAYA ADIM ATTIĞIMDA ÇOK DUYGULANDIM”
Kaan Ayhan yaptığı açıklamada şunları dedi:
“Öncelikle takım arkadaşlarımı ve taraftarı tebrik ederim. İnanılmaz bir atmosfer yaşadık. Kişisel oyunuma veya duygularıma gelince; kaptan olarak hazırlanmaya çalıştım. Bu kadar yoğun duygu ve önemli bir gün olacağını düşünmemiştim. Sahaya ilk adımı attığımda çok duygulandım. Bunu bozabilecek tek şey, kazanmamak olurdu.”
“SAKATLIĞIM YOK, SADECE YORGUNLUK”
Sakatlığının bulunmadığını söyleyen tecrübeli oyuncu, “Sakatlığım yok, sadece yorgunluk. Her üç günde bir maç yapıyoruz ve sağ beke de yeni yeni alışınca yorgunluk oluyor. İnşallah Kasımpaşa maçına iyi bir şekilde hazırlanacağız.” diye konuştu.

Fatih Yıldırım
Editör
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1247 kez okundu
2
Galatasaray Sportif AŞ Başkan Vekili Erden Timur’dan Manipülasyon Eleştirisi
1169 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
796 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
736 kez okundu
5
Canlı yayında cevap verdi! Hamit Altıntop, Milli Takım kadrosuna müdahale ediyor mu?
733 kez okundu